KLIPPNING!!

Åh vad det behövdes, idag så klipptes jag och gubben oss..

Hämtade emelie på skolan idag efter fyra..Hon vad överlycklig när jag kom (som vanligt) då ville hon visa mig en sak som hon gjort.. det var urgulligt.. hon hade skrivit Emelie ♥ Emma med gatukritor på skolgården sin.., ååååh jag har världens bästa bonusungar :) bättre och gulligare kan man inte hitta =) hon hade oxå gjort världens längsta hage ;) över 100 rutor.. gick från ena klassrummet till de andra huset och avslutades vid grinden.. hihi jätte lång och rolig.. den hoppade vi ihop!!
Emelie visade också hennes och Linnéas koja som dom gjort på vår gård hemma ;) Grymt bra jobbat flickor!
Emelie visar ingången.
taket på kojan ;)ingången från andra hållet;) vilka bra byggare det finns i familjen =)

När vi sen åkte hem så kom Ronny hem från jobbet.. utan Linnéa, hon ska sova över hos en tjejkompis idag.. Gu vad stor hon har blivit =) Hoppas hon har roligt ikväll..
Blir bara till att få rå om lill-tjejen ikväll då..mysit!! <3

Mysit.

Åkte mot höglandstorget, dags för en klippning och färgning hos den egna "frissören", Min Moster Emelie.. =) Världens bästa frisörska ;)
Och Ronny fick en Brolle frisyr.. Grymt snyggt blev de!! En helt ny man i huset ;)
Och lilla emelie hjälpte till med att borsta mitt hår och så.. hon sa att hon kanske ska bli frisösrka när hon blir stor, så hon kan klippa mig och pappa gratis :D hihi gullnos..

Min Nya Snygga Man ;) Brolle!!
Trimmning.klippningEmelie i en

Nu har vi en mysig filmkväll, emelie fick köpa sig en film på väg hem.. Så nu myser vi med film, läsk/cider och vindruvor ;)
Blir en lugnt hemmamysfredagskväll då man ska upp 7 i morgonbitti och jobba!

På söndag blir det upp ännu tidigare, men då ska jag till norrköping och heja på far min, han och hans bowlinglag ska kvala upp till elitserien.. HEJJA!!!!
Emelie ska ha gympauppvisning på söndag också, så missar tyvärr de iår igen..
men hennes pappa ska ju dit och kolla så man får höra sen hur duktig hon var :) HEJJJA EMELIE!!
RONNY TA MASSA KORT SOM VANLIGT OKEEEEEJ !? =) Puss O kram Älskling, love u ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

antar att enda anledingen till att du skriver såna här saker är för att jävlas med emelies riktiga mamma? kanske dags att gräva ner stridsyxan innan det går för långt... för emelies skull?!



JÄVLA TRAMSANDE!

2010-04-16 @ 23:51:11
Postat av: Eva

Halloj!

Vill bara säga att det borde finnas i ALLA föräldrars intresse att ens barn har det bra i den familj som barnet vistas i vare sig man lever som ensamstående eller sammanboende med en ny partner. Det är en otrolig rikedom för barn att få vara älskad av alla vuxna i dess omgivning.

Tro mig det finns alltför mycket av konflikter mellan "plastbarn o plastförälder"

Så var LYCKLIG att barnen är älskade.

Farmor

2010-04-17 @ 09:10:06
Postat av: Emma

Stridsyxan?

Jag har ingen sån, så jag har inte haft en tanke på att du har någon stridsyxa!

Men självklart eftersom du känner en, så är det bra om du lägger ner den, för Emelie och alla vårans skull!

2010-04-17 @ 19:02:48
Postat av: anneli löfström

Håller FULLSTÄNDIGT med dej Eva!!!!

Älskar oxå mina bonustjejer,,de är helt UNDERBARA<3

Undrar verkligen vem som skrev under medjävla tramsande,, ingen som står för sin åsikt iaf, då väljer man inte att vara anonym.

ALLA tycker att du är helt underbar o din lilla familj oxå så klart<3 Fortsätt med bloggningen,,så kul att läsa om allt kul ni hittar på.

ÄLSKAR DEJ O LILLA FAMILJEN SÅ OERHÖRT MYCKET Kramis mamsingen Lian

2010-04-17 @ 20:31:50
Postat av: Anonym

Håll i hatten! Det verkar som om du tror att jag (som skrev högst upp) är jenny. Så är verkligen inte fallet. Och kollar man ip-adress vilket är väldigt lätt så kommer du se att det inte är i närheten av där någon av er bor.



Jag tänker bara på det stackars barnet, vars mor och bonusmor så otroligt uppenbart skriver skit om varandra i sina bloggar. Hemskt. Och omoget.

2010-04-19 @ 21:51:46
Postat av: Emma

Jasså har Jenny blogg? Skriver hon skit om mig där?????? Det var ju trevligt.. Men tack då vet man!



Och sen säger jag. Jag kommer att finnas i både Linnéas och Emelies liv väldigt väldigt länge.

Och jag älskar dem tjejerna som om det vore mina egna tjejer..Jag gör allt för dom!

Om jag ska vara riktigt ärlig så bryr jag mig inte om deras mammor, att dom inte gillar mig är uppenbart (då man ex inte säger hej eller hejdå när man ses) Men det får dom stå för.. Jag kommer algrid att sjunka till deras nivå!

ärligt talatså skiter jag i vem du är oxå oh varför du håller på och sriver i min blogg.(men uppenbarligen är det ju en vän till Jenny, så det är ju bara trevligt att ni titar in här ibland. Då vet man) :D kan du inte ge mig Jennys blogg då? så man kan gå in och läsa allt skit hon skrivit om mig.(som du säger) Så man vet vart ribban ligger lixom..



Du få skriva hur mycket du vill och gärna fortsätta att läsa min blogg.. men kom med riktig fakta nästa gång.. Jag älskar EMELIE OCH LINNÉA och deras mammor hatar mig, vad ska jag göra? Vad har jag gjort dem? Inget.. jo .. jag tar hand om deras barn halva deras liv ... !!

2010-04-20 @ 10:41:24
Postat av: Anonym

Nej, jag är ingen vän till Jenny. Så var det avklarat. Och hon har inte skrivit något skit heller för den delen. Pikar gör ni båda två, och det är det jag menar med att det märks så väl att ni inte gillar varandra. Varför inte bara gräva ner stridsyxan och inse att ni vare sig ni vill det eller inte finns, och kommer (?) finnas i varandras liv.

2010-04-20 @ 19:51:59
Postat av: Emma

Inga problem för min del..

Men jag blev ju nyfiken på vad hon pikar på då!!

Kunde du ge mig sidan eller?



Tänkte bara på de du skriver, om du skriver så bör du hålla dig till samma historia!!

tänkte på att du skrev "Jag tänker bara på det stackars barnet, vars mor och bonusmor så otroligt uppenbart skriver skit om varandra i sina bloggar. Hemskt. Och omoget."

Sen nu säger du pikar!!!! Alltså vad är det för fel på dig?

Och på vilka sett jag jag PIKAT HENNE??? du kan gärna maila mig.. om detta.. och sen STICK FRÅN MIN BLOGG!! Jag skriver vad jag vill.. skaffa egen blogg, och ett eget liv.. du verkar ju bry dig mera om någon annan liv!! HEJ!

2010-04-20 @ 21:26:09
Postat av: Jenny

Hej hej, jag fick höra av en vän att det pågick någon form av dis. här, visste inte om denna blogg, fick som sagt höra det nu.



Du får gärna läsa mmin blogg, det har jag inget som helst emot.

Och ja, att kolla upp IP-nummer är väldigt lätt så gör det!



Jag tänker inte heller lägga mig i något som skrivs eller postas i denna blogg.

Alla har rätt till att tycka och tänka. Varsågod, mycket nöje osv.



Men en sak Emma, du kan ju inte påstå på riktigt att jag inte hälsar?

Lyssnar du inte?



Det var allt från mig.



2010-04-20 @ 22:21:12
URL: http://thereallifegrabne.blogg.se/
Postat av: elin löfström

tror de osar lite avundsjuka här för att min syster är den BÄSTA man kan tänka sig när de gäller allt! Hon kommer bli väääärldens BÄSTA mamma någon dag, o är redan VÄRLDENS BÄSTA BONUSMAMMA!!!

2010-04-21 @ 23:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0