Ikea två gånger på samma dag...

Ikea två gånger på samma dag, ja det bara råkade bli så.. för linneas ram var trasig när vi kom hem.. tillbaka köpa ny.. men kom hem med mycke annat.. Orkade knappt bära jö, duktiga tjejer som hjälpte till .. och emelies mamma hjälpte till att bära lite oxå.. tack... att man jämt handlar så mycket.. hihi..
Den här gånger blev det en till matta som jag köpte tidigare idag oxå.. men blev snyggare med två runda mattor i hallen.. sen en ljuslykta (ovanligt) hihi.. sen trall till ballis.. blev en del saker som ska med ut till landet oxå.. tre vita ramar, tavellist, doft ljus och två små vaser.. Juste en vas och till de köpte jag lite prästkragar (fejk) kan ju vara trevligt att ha lite sånt när man inte är där.. så när man åker ut till landet.. så möts man av lite prästisar.. inte riktiga, men ändå.. riktiga får plockas när vi är där ute ;)

Linnéa har fått för sig att hon vill gå på kryckor.. så var ner i källaren och hämtade ett par!!
Hon har så ont i ena foten.. och jag tycker den ser svullen ut i flera dagar har den varit så.. så i morgon ska hon och pappa sin till sjukhuset och kolla om det kan vara en spricka eller nått.. Stackars liten! *krama om hårt*

Emelie var så trött ikväll, efter att ha varit igång från i morse.. Hon saknade mamma sin när hon skulle sova.. Klart man gör de ibland.. Så jag sa åt henne ring mamma du :) klart man ska ringa mamma om man saknar henne, det gör ju jag oxå :) Ett litet samtal, en liten bokläsning och lite kramar så sover hon nu, gumman då!

Ronny är ju som vanligt och tränar ;) han kommer väl hem om någon timma, hoppas jag på!
Nu ska jag packa upp de som handlades, sen fixa i köket tänkte jag.. blev ju lite brottom till ikea efter maten!

Vet ni en sak? Jag har körkort :) hihi (är fortfarande så glad) vilken frihet!! :D

Ha en super kväll.. Kramisar*


Kommentarer
Postat av: Martingunn

Hello admin, nice site you have!

2011-11-27 @ 18:09:11
URL: http://martingunn.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0