GLASSREGN!!

Här om dagen var Emalie ute på gården och lekte med sina kompisar,
såg jag när jag var ute på balkongen och fixade balkongfint...
Då gick jag till frysen tömde den på all glass och ropade GLASSREGN,
tror inte en unge i hela fruängen missade de =P hihi så gulligt.. =)

Nya underliga balkongkrukor ;)

en tuff dag,
mycket att göra på jobbet nu inför lönings och valborgs helg..
idag var jag på jobbet vid 7 och kom hem nyss.. de e tufft de..
men ska ju jobba skön dag i morgon.. 7 till 12 :)

sen handla mat, sen hämta hem flickorna,
åka hem möta upp ronny packa stora bilen med ny bäddsoffa,
och två vita korgbyråer en lampa och
lite annat smått och gått som ska med ut till landet!!

Ut och Fira Valborg, göra egen brasa och elda upp allt som ska kastas :)

Och så klart elda på ängen så alla får kan komma till hagen snart!

Hoppas Mamma o Pappa o Syter kommer ut oxå.. och Farbror med familj..
Farfar är ju redan ute och kommer bli super glad att vi kommer!!!
ÄNTLIGEN VÅR OCH SNART SOMMAR!!!
LANDET ÄR MITT EGNA PARADIS!!

Finns inget i världens som jag hellre skulle vilja göra än
å bli strandsatt där med nära och kära föralltiii ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0