Första dagen på veckan.

Kan ju börja med lite uppdatering..
Syster är nu hemma från sjukhuset, utan sitt änglabarn =(
*hjärta*
Lider med dig LillaSyster..
Allt kommer ordna sig tillslut, vet att allt känns tung just nu..
men vi fixar de här ihop..



I morse bar det mot mälarhallen för att hämta kloten..
det gick bra trots att det var sjukt gäggigt och snöit på vägarna.. 
stötte på pappa där oxå..
han skulle dra til sumpan och lira en tävling..
 För mig och Ronny gick det så där att spela idag..
För min far gick det kanon bra..
han leder tävlingen med fina 1469 (snitt ,per serie är 244,83)
det är så sjukt bra kan jag berätta för dom som inte kan bowlingsnack!!!!!
Skulle bli sjukt förvånad om någon gick o han.. hejja papsen =)

Sen åkte jag till jobbet,
vissa får ju jobba när andra är lediga, jag hatar de =/
visst hade inte gjort nått om jag bodde själv och inte hade någon familj men nu gör det så sjukt mycke...
*saknar ju hemma när jag inte är hemma*
vi har ett så mys hem nu! =)
ååh trivs som tusan, och barnen oxå.. =)

Juste middagen idag vart hemlagad kebab,
GOTT GOTT I GOTT GOTT =)
Det är skönt att ha en hemma karl!
Om det ändå vore så jämt =)

Bilmeckens bil är trasig, får se om han kommer iväg till jobbet med den i morgonbitti,
annars får jag väl stiga upp tidigt på lediga dagen och skjutsa karln till jobbet;)
Barnen har ju påsklov, så blir till att sova ut länge och sen hitta på något skoj..
Jo jag ska nog ta dom till frisören får dom klippa sig, de behövs!!
Får se om någon vill byta frisyr ;)

Nu kolla slutet på Navy Cis sen kasta sig i sängen med världens bästa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0