Fixar & Donar

Har sprungit runt hela dagen hemma efter träningen och fixat och donat.
Blir aldrig klar känns de som.
Hittar alltid på något att göra =)

Idag har jag fixat med blommorna & haft "tvättstugan" fast hemma,
så skönt att ha en liten gullig tvättmaskin i badrummet,
får ju bara plats med en pluttis då vi inte har världens största badrum.
 
Idag har barnen badat igen, dom tycker det är så skönt & roligt att bada ihop.
Skulle dom få välja skulle dom nog göra det varje kväll ;)
Dom var ju lite lortiga idag eftersom dom varit med Pappa sin på jobbet och meckat bilar.
Det gillas.
 
Linnéa tjatar och vill hänga med mig til jobbet,
men jag sa att hon måste bli lite äldre först..
Hon vill så gärna jobba i affär ;) 
hihi sötnos.
 
Karl ligger och kollar sitt favvo program,
Efterlyst.. och jag passade då på att skriva lite här.
 
Snart är tvättmskinen färdig,
då dags att hänga den,
och sen hoppa i säng, så man är pigger o glader i morgon.
God Natt och sov så gott alla jag älskar.
sign


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0