FIKA PAUSE

Var lite segt att gå upp i morse måste jag säga..
Det är ju ändå lördag, då vill man sova och vanka utan väckarklocka..
men ikke sa nikke, var uppe innan tuppen idag..
Men skönt att sluta tidigt.. vid 3,
då åkte jag direkt till rinkebybowlinghall och kollade på älsklings bowlingmatch..
Det var spännande blev lika.. 10-10..
Sen åkte ronny och flickorna till mälarhallen..
Och jag skjutsade hem Mikail (bowlingkompis) hem till sig,
tog en kaffe snackade skiiit och nu sitter jag här hemma,
eller har varit hemma en bra stund nu..
väntar på att R och barn ska komma hem!!
Så länge så springer jag runt och småplockar och rensar.. det är det bästa jag vet ;) haha!

Undrar vad man ska hitta på ikväll då! Förslag?

Egobild i bilen på väg hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0