En bild säger mer än tusen ord!

Kvällens nöje.Bloggar med min snygga vita VAIO dator :)Blev sen kväll ikväll också ;)De berömda tavlorna :DKärlek 2009Åh vad jag bara älskar den här lampan. Stil o KlassDet växer vallmo på våran Toa ;)Sten ljusSnyggaste lampan i Fruängen!Orkidé *älskar den blomman* Påminner mig om Thailand (är ju deras landsblomma)Som man får när man går på Thaiair varje gång man åker!! åhhh.. myys =)Konstnär Tobias Masurat.Mitt påhitt ;)Emelies fina skylt :DDuschdrapperietVåran egna lilla Candy ;)Påhitt som sitter på dörren.Sjukt snyggt ritat av Pernillas kusin med barn kritor ;)Älskar digHon & HanDet bästa jag vet. Och mest av allt att stöpa själv!sign

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0