2010

En sjukt bra start på året!!
Det här kommer utan tvekan vara mitt bästa år... !!
Jag bara vet de..

  • Lång mysig vinter med massa snö
  • Sjukt skön vår.
  • Stor vinst på Powerplayspelet
  • Massa pengar på traderaförsäljningen
  • Turkietresa med familjen.
  • Göra stugan fin på landet
  • Har haft shopping nojan, tur man haft mycke pengar.
  • Fonderna går bra.
  • Bytt bank
  • Blivit av med topplån.
  • Min bästa Sandra fick sin lilla underbara prins <3
  • Min syster har klarat av de värsta!! Vi gjorde de tillsammans.
  • Stureby Bk gick upp till elitserien
  • Vi har fått världens bästa chef på jobbet.
  • Har världens bästa Vänner!!! (som alla år)
  • Vi AIK DAM BOWLING ska spela kvalfinal, vinner vi på lördag går vi upp till Allsvenskan!
  • Min kärlek och jag drar utomlands efter sommaren, bara han och jag :)
  • Ronny har viskat en sak i mitt öra :)
  • Året är ju inte slut än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0