Ord som går från hjärtat, kommer till ett annat hjärta!

Ibland vet man ingenting,
ibland vet man allt.

Bowlingen går bra nu, om vi bortser från gårdagens spel i åkershov!!! *redan glömt*

Jag har en underbar känsla inom mig, som jag inte rikgt vet vad den betyder än.. får ta reda på det! :)

Idag var jag ledig från jobbet, och åkte och shoppade lite i den stora staden, blev en nyårsklänning, såå Rosa och sååå snygg!! Bilder kommer sen!

Gick med i viktklubb.se för en vecka sedan, och det går bra.. Målet ska jag ha nått i mars!

Nu har jag precis nattat Mimmela och Nea, dom ligger och sover som två små grisar i sängen,
medan jag skriver klart "deras" Jobb lista (som dom begärde).. Nu vill dom oxå börja tjäna sina egna pengar, Bra där!

Nu lägga sig i soffan och kolla klart på Navy CIS *gilla DiNonzzo*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0