Lönings fredag :)

  • Sjukt mycket pengar kom in på mitt konto ;)
    säger inte hur mycket jag fick, men det var över 30 ut så det var najs :)

    jobbade
    ut och åt med sandra
    max johan fredrik robert hämtade mig med bilen
    ut och parta :)
    efterfesten i höghalen
    somande ;)
    upp kolla på christophers match = vinst!
    åkte med motstånadrana från ludvika till mälarhallen -->
    dom mötte pappas lag = vinst ! (stor krossade gjorde vi) :D
    nu hemma -- snart jobba på white :S

    men hur som helst blev en helt lyckad helg hittintis :) shit så nöjd :D

    Jag har haft kramsjukan hela dagen, kramat alla som kom i min väg :D

    speare looove (L)
  • Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0