Jag kan klara mig själv, kan gå ut varje kväll, komma hem när jag vill...

___________________________________________________________________
När får man svar på sanningen?

Då skulle allt kännas så skönt.
Att bara få dom där små orden, säger allt.
Att man känner den där lite xrta hårda kramen, som säger jag tycker om dig som fan.
Allt det där känns så bra.
Att du gillar mig det vet jag, det är bra för jag gillar dig som fan oxå.
Jag vet att det är du och jag, jag är inte rädd eller orolig för något.
Allt går bra och man kan göra som man vill, bara man pratar med varandra.
Åh kom o krama mig så där hårt igen. . . <3

Dumma Tankar!
Ibland händer saker man inte vill eller rår för.
Och ibland gör man saker man inte bör.
Jag borde inte blivit så kär,för nu sitter jag ensam här.
Med tårar som rinner och ett hjärta som sakta men säkert försvinner.
ska jag aldrig mer visa känslor.
Ibland händer saker man inte vill ska hända,
och ibland så kan inte tiden vända.
när ska man träffa någon bra,
ååh tjejer vad ni än gör, välj inte som ja.
Trodde att det du sa var något som jag skulle lyssna på,
men så var man dum som vanligt och sårad ändå.

"Kör bilen, eller parkera den, men stanna fan inte på motorvägen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0