Fan nu ska jag ut och leta ligg! :) så res er upp :)

Fnys säger:

men ROLIGT namn du har på MSN

svenska män e näst sämst på att knulla, stod det på nyheterna! säger:

haha ja

svenska män e näst sämst på att knulla, stod det på nyheterna! säger:

blev tvungen

Fnys säger:

det är lite svårt att hålla upp snittet när alla andra killar är så värdelösa

svenska män e näst sämst på att knulla, stod det på nyheterna! säger:

haha sant

Fnys säger:

ok, nu vet inte du om detta, men så är det

Fnys säger:

tro mig,
svenska män e näst sämst på att knulla, stod det på nyheterna! säger:

jag tror dig

svenska män e näst sämst på att knulla, stod det på nyheterna! säger:

haha

Fnys säger:

bra bra

Fnys säger:

eller ja, jag får tro på det ni tjejer säger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0